Ontwikkelingshulp in Ecuador - Reisverslagen van Bas Kemink - WaarBenJij.nu Ontwikkelingshulp in Ecuador - Reisverslagen van Bas Kemink - WaarBenJij.nu

Ontwikkelingshulp in Ecuador

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2013

Laatste weekjes:D

09 Mei 2013

Colombiaa, Machu Pichu en Bolivia:D

15 Maart 2013

Tourtje Ecuador

05 Februari 2013

Afscheid en school!

31 December 2012

Navidad, concourso de talentos en nog veel meer!
Bas

Hallo allemaal, welkom op mijn webblog. Mijn reis zal de eerste 5 maanden gaan naar Ambato Ecuador, hier zal ik op een project ondersteuning bieden aan straatkinderen. Hierover zal ik jullie uitgebreid berichten in mijn blog. Na mijn tijd op het project zal ik een reis gaan maken door Zuid-Amerika, m.b.t. de reis heb ik eigenlijk nog niks gepland dus hopelijk ga ik jullie verrassen!

Actief sinds 23 Jan. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 16573

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2012 - 30 November -0001

Ontwikkelingshulp in Ecuador

Landen bezocht: