Nog een weekje wachten! - Reisverslag uit Voorst, Nederland van Bas Kemink - WaarBenJij.nu Nog een weekje wachten! - Reisverslag uit Voorst, Nederland van Bas Kemink - WaarBenJij.nu

Nog een weekje wachten!

Blijf op de hoogte en volg Bas

03 September 2012 | Nederland, Voorst

Hallo allemaal,

Hierbij mijn eerste update op mijn reisblog!

Na een supertijd in Gran Canaria en een top afscheidsfeestje (totdat de politie kwam) ben ik er nu helemaal klaar voor!

Zondag 9 september vlieg ik naar Ecuador! Tot en met 15 september zal ik verblijven bij Nicolas en zijn familie om vervolgens door te reizen naar Ambato!

In Ambato zal ik gaan werken op een project dat onderdeel uitmaakt van de overkoepelende organisatie ''chicos de la calle'', de naam van het project waarop ik werkzaam ben is: Casa Don Rua.

Op dit project zal ik allerlei werkzaamheden verrichten, van voetballen tot terreinonderhoud het hoort er allemaal bij!

Ik heb er op dit moment erg veel zin in en hoop natuurlijk dat jullie allemaal fanatiek mijn blog gaan volgen!

Mijn volgende upload zal uit Ecuador komen dus spreek jullie dan weer!




  • 10 September 2012 - 15:01

    Antoinet Kemink:

    Hi Bas,

    Blij dat jouw reis goed is verlopen. Geniet nog even lekker van je onbezorgde tijd bij Nicolas en zijn familie.

    Dikke kus
    je moeder

  • 10 September 2012 - 15:49

    Arie :

    oeps een hoop commotie om bijna niks en onze Bassie loopt zo langs de douane ;-)
    euh mag ik de onderbroeken van jou die je op je kamer hebt laten liggen ??????????
    groetjes je vader

  • 10 September 2012 - 16:02

    Oma :

    Hoi Bas,
    Net van je moeder je weblogadres gekregen.
    Fijn, dat je goed bent aangekomen.
    Geniet nog lekker van je "vakantiedagen" en
    doe de hartelijke groeten aan Nicolas.
    Liefs,
    Jopa en joma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Voorst

Bas

Hallo allemaal, welkom op mijn webblog. Mijn reis zal de eerste 5 maanden gaan naar Ambato Ecuador, hier zal ik op een project ondersteuning bieden aan straatkinderen. Hierover zal ik jullie uitgebreid berichten in mijn blog. Na mijn tijd op het project zal ik een reis gaan maken door Zuid-Amerika, m.b.t. de reis heb ik eigenlijk nog niks gepland dus hopelijk ga ik jullie verrassen!

Actief sinds 23 Jan. 2012
Verslag gelezen: 646
Totaal aantal bezoekers 16571

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2012 - 30 November -0001

Ontwikkelingshulp in Ecuador

Landen bezocht: